Το "Alone in the Dark" με Developer την Pieces Interactive και Publisher την THQ Nordic κυκλοφορησε 20 Μαρτίου 2024. Δυστυχώς, μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, η Pieces Interactive έκλεισε τον Ιούνιο του 2024 λόγω οικονομικών δυσκολιών.
Είναι remake του κλασικού παιχνιδιού τρόμου του 1992, το οποίο αναβιώνει την ατμόσφαιρα της δεκαετίας του 1920 με σύγχρονα γραφικά και ήχο. Ο θειος της Emily Hartwood εχει εξαφανιστει απο την επαυλη Decreto οπου ειναι ενα ψυχιατρικο νοσοκομειο στην Λουϊζιάνα της δεκαετίας του 1920 Με την βοηθεια του ιδιωτικού ντετέκτιβ Edward Carnby ερευνούν την εξαφάνιση του θείου της Emily, Jeremy Hartwood. όπου ανακαλύπτουν ότι κάτι υπερφυσικό κρύβεται πίσω από την εξαφάνιση του
Καθώς εξερευνούν την έπαυλη διάφορους ανθρωπους που σχετιζονται με την επαυλη ενώ αποκαλύπτουν στοιχεία που συνδέουν την έπαυλη με μια βουντού λατρεία. Ο Jeremy είχε κάνει μια συμφωνία με τον "Dark Man" και χρησιμοποιούσε ένα μαγικό Amulet για να ταξιδεύει σε άλλους κόσμους
Το παιχνιδι ειναι κατα βαση Action Adventure με στοιχεια Lovecraftian και Gothic Horror. Λυνεις γριφους, εχει και ενα backtracking οταν βρισκεις στοιχεια να γυριζεις πισω, λυνεις τον γριφο και προχωρας παρακατω
Η έπαυλη Derceto έχει ανασχεδιαστεί ως ψυχιατρικό νοσοκομείο, γεμάτο με λεπτομερείς διακοσμήσεις και δωμάτια που αποπνέουν την ατμόσφαιρα της εποχής. με στοιχεία του Southern Gothic να κυριαρχούν. Η αισθητική της δεκαετίας του 1920 αποδιδεται παρα πολυ καλα, τοσο στα περιβαλλοντα οσο και στο ντυσιμο των χαρακτηρων, οπως και η μουσικη η οποια ειναι σχεδον αψογη με jazz και blues κομματια.
Το συστημα μαχης του παιχνιδιου το βρηκα λιγο προβληματικο. Αν και το παιχνιδι ειναι γεναιοδωρο σε σφαιρες, η ποσοτητα απο αυτες που μπορεις να εχεις πανω σου ειναι σχετικα περιορισμενος. Υποψιαζομαι οτι ειναι το survival κομματι του παιχνιδιου. Ο χαρακτητας γενικα ειναι αργος, δεν μπορει να τρεχει και να κανει reload τα οπλα του, το τρεξιμο του δεν εχει μεγαλη διαφορα απο το περπατημα του, και ειναι το σημειο που μαλλον το παιχνιδι χολαινει. Η μαχη δεν ειναι διασκεδαστικη, πιο πολυ μια αγωνια να προλαβω να γεμισω καθε φορα το οπλό μου, παρα να φτιαξω μια στρατηγικη για την αντιμετωπιση τους. Βεβαια να σημειωσω πως το Shooting του συχγωρουσε αρκετα.
Σύγκριση με το Αρχικό Παιχνίδι
Το αρχικό παιχνίδι του 1992 είχε σταθερές γωνίες κάμερας και γραφικά που, αν και πρωτοποριακά για την εποχή, ήταν περιορισμένα από την τεχνολογία της εποχής. Το remake του 2024 χρησιμοποιεί σύγχρονα γραφικά και μια προοπτική τρίτου προσώπου, που προσωπικα την προτιμω
Η βασική ιστορία παραμένει η ίδια, με τον Edward Carnby και την Emily Hartwood να ερευνούν την έπαυλη Derceto. Ωστόσο, το remake προσθέτει νέες λεπτομέρειες και βάθος στους χαρακτήρες και την πλοκή
Πριν κλεισω και δωσω και την τελικη μου βαθμολογια (παρολο που οι βαθμολογιες για μενα δεν εχουν καμια σημασια, παρα μονο το ιδιο το παιχνιδι) θελω να πω οτι παιρνει ποντους γιατι στα κειμενα που βρισκεις υπαρχει καποιος που τα διαβαζει. Εχει τυχει να τελειωσω παιχνιδι και να μην εχω διαβασει ουτε μια γραμμη απο τα κειμενα Το να υπαρχει καποιος να τα διαβαζει μου ηταν απολαυστικο!
Συνολικα το παιχνιδι ειναι μια εμπειρια που αξιζει, περασα καλα με την τελικη του βαθμολογια να διαμορφωνεται στο μυαλο μου στο 7,5. Οσοι ειστε λατρεις του franchise δωστε του μια ευκαιρια και θα περασετε μερικες ευχαριστες ωρες!
Το Live Gameplay μου βρισκεται ΕΔΩ






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου