Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024

My Top 10 Old Games Pt2 (7-6)

Συνεχιζοντας το κειμενο με το Top 10 παλιων αγαπημενων μου παιχνιδιων εχουμε την κλασικη και αγαπημενη σειρα των Silent Hill, Να διευκρινησω οτι εχω παιξει το πρωτο silent hill σχεδον στην εποχη του ανω το 2 δεν μπορω να θυμηθω την πρωτη φορα που το επαιξα, θυμαμαι ομως την μια σκηνη που με ειχε σοκαρει τοτε και ηταν το μονο που μου ειχε κυριολεκτικα καρφωθει στο μυαλο. Το επαιξα ομως ξανα καπου στο 2009 και ετσι εχω μια καλυτερη εικονα και αναμνηση με το ιδιο σοκ στην σκηνη που αναφερομαι ποιο πανω και πραγματικα περιμενω την αναδημιουργια της στο remake που ερχεται απο την Blooper για το οποιο εχει μιλησει σε προηγουμενη αναρτηση.

 Η κλειστοφοβικη ατμοσφαιρα, η ομιχλη, οι χαρακτηρες που αρκετες στιγμες με εκαναν να αμφιβαλλω για αυτα που βλεπω, ολα αυτες οι μικρες λεπτομεριες που προσεχεις πλεον στην δευτερη η τριτη φορα που παιζεις το παιχνιδι .  Να σημειωσω πως σιγουρα καταλαβα πολυ περισσοτερα οταν το επαιξα καπου στο 2019.   Και οσο γραφεται το κειμενο βλεπω οτι συνεχεια ολο και κατι ανακοινωνεται κατω απο την ομπρελα Silent Hill. 

Υπαρχει ενα πολυ ωραιο βιντεο στα ελληνικα το οποιο μιλαει και δειχνει τις αναφορες και τα easter eggs που υπαρχουν στο Silent Hill 1 το οποιο βρισκεται  ΕΔΩ    

 

Κανοντας μια γρηγορη βολτα στο Metacritic το οποιο παντα χρησιμοποιω γενικα ως "μπουσουλα" του τι περιμενω απο αποψη βαθμολογιων χωρις αυτο να μπορει να επιρρεασει την δικη μου προσωπικη προτιμηση, παρατηρω οτι τα δυο πρωτα silent hill συγκεντρωνουν υψηλες βαθμολογιες, μεχρι και το τριτο, μετα φαινεται να υπαρχει μια γενικοτερη πτωση. Η οποια σχεδον με βρισκει συμφωνη. 



 

 

Στο ιδιο μοτιβο και η εμβληματικη σειρα των Resident Evil που ειχα την ευκαιρια να τα παιξω απο την πρωτη κι ολας κυκλοφορια τους, και η αναμνηση που εχω απο αυτο ειναι να ειμαστε μαζεμενα ολα τα παιδια παρεα και να προσπαθουμε να λυσουμε τους γριφους. Χωρις να ξερουμε αγγλικα και χωρις να εχουμε τις "ικανοτητες" που εχουμε μετα απο χρονια gaming. Αγαπημενο μου ομως της σειρας ηταν και παραμενει το Resident Evil 4  το οποιο αρκετα προσφατα εγινε και Remake με μικρες διαφοροποιησεις και αναμεικτες λιγο κριτικες. Το οποιο δεν εχω παιξει ακομα.

Δυστυχω ομως δεν εχω καταφερει απο τοτε να ξαναπιασω κανενα παιχνιδι της σειρας εκτως απο το Village το οποιο ομως βρισκεται στην επομενη λιστα με τα παιχνδια που εχω παιξει απο το 2019 και μετα που αρχισα να ξαναπαιζω συστηματικα. Βεβαια αυτην την παραλειψη θα φροντισω να την διορθωσω καποια στιγμη και μιας και εχουν περασει τοσα χρονια το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα θυμαμαι τιποτα. 

 


  

Lina The Sad Vampiress

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου