Πέμπτη 7 Μαρτίου 2024

Xbox Partner Preview


 Χθες λοιπον ειδαμε το Xbox Partner Preview, Το οποίο είχε αρκετά ενδιαφέροντα πραγματάκια να σχολιάσουμε. 

 

1ο παιχνίδι unknown9 : awakening από την BANDAI NAMCO . Ψάχνοντας λιγάκι είδα πως έχει η ολόκληρο universe. 

Περιλαμβάνει 3 novels : unknown 9 genesis που αποτελείται από 45 σελίδες. Unknown9 revelation με 29 σελίδες... Και ένα τρίτο το οποίο έρχεται για το οποίο δεν βρήκα λεπτομέρειες. 

Υπάρχει ένα comic unknown 9 torment τι υπάρχει και ένα δεύτερο που θα βγει. 

Και ένα podcast 9 επεισόδιο που ονομάζεται out of sight.

Τα οποία μπορείτε να δείτε ΕΔΩ 

    Και φυσικά το παιχνίδι το οποίο έρχεται όπου χειριζόμαστε την Haroona μεγαλωμένη στην Καλκούτα της Ινδίας έχει οραματα απο μικρη και καποια στιγμη συνανταει εναν μεντρορα ο οποιος την βοηθαει να κατανοησει τα πραγματα που της συμβαινουν. Εχει την ιδιοτητα του  Quaestor το οποίο στα ελληνικά σημαίνει κοσμήτορας. Θυμίζει λίγο assassins creed mirage και είδαμε ότι έχει χειρισμό 2 χαρακτήρων μαγεία όπλα και από ό,τι κατάλαβα και μας λένε και οι ιδιοι οι δημιουργοί ένα πέρασμα από μία άλλη διάσταση η οποία λέγεται Fold. Το παιχνίδι δείχνει ενδιαφέρον και προφανώς από εμένα θα δοκιμαστεί σίγουρα.

 



    Δεύτερο παιχνίδι το sleight of hands από την RIFF RAFF  Οι οποίοι μας λένε ότι είναι από την Aotearoa πού είναι η Μαόρι ονομασία της Νέας Ζηλανδίας, και από τη βλέπω είναι ένα σχετικά μικρό στούντιο και μιας και δεν βρίσκω άλλες αναφορές γι αυτό τεινω να πιστέψω ότι είναι το πρώτο τους παιχνίδι. Ψάχνοντας να βρω το trailer χωρίς να βάλω τη λέξη game από δίπλα, μου έβγαλε βίντεο με ταχυδακτυλουργικά που γίνονται με τράπουλα. 

    Ένας πρώην εργοδότης τσάντισε πραγματικά την λάθος μάγισσα. Το παιχνίδι χαρακτηρίζεται ως hard boil 3d person stealth sim. Έχει καρτουνίστικα γραφικά σαν κόμικ... Και η αλήθεια είναι ότι όταν βλέπω χρήση καρτών απόθαρρύνομαι.. βέβαια το trailer δεν μας έδειξε σχεδόν τίποτα. Φαίνεται ενδιαφέρον όμως και περιμένουμε.

 


 

    Συνεχίζουμε με ένα παιχνίδι από τους δημιουργούς του this war of mine και frostpunk την Πολωνική 11 bit studios το οποίο λέγεται Τhe Αlters. 

    Μετά από μία πρόσκρουση σε έναν αφιλόξενο πλανήτη ο χαρακτήρας μας πρέπει να βρει τρόπο να σωθεί... Επειδή δεν τα προλαβαίνει όλα μόνος του μπορεί να δημιουργήσει εναλλακτικές version του εαυτού του οι οποίες αντιπροσωπεύουν και μία κρίσιμη απόφαση που πήρες το παρελθόν.                        

 Αυτοί οι alters είναι η μορφές του ίδιου αν είχε κάνει τη συγκεκριμένη επιλογή στη συγκεκριμένη οι μορφές του ίδιου αν είχε κάνει την διαφορετική επιλογή. Όπως είναι λογικό διαφορετικές αποφάσεις μας κάνουνε στην πορεία διαφορετικούς ανθρώπους και αυτή η διαφορετικοί άνθρωποι όταν έρθουν αντιμέτωποι σίγουρα θα συγκρουστούν.          

    Μαζί λοιπόν με τον αφιλόξενο πλανήτη το φτιαξιμο της βάσης του (αφου λεει οτι το παιχνιδι οτι έχει να διαχειριστεί και τους ίδιους του τους εαυτούς. Η αλήθεια είναι ότι αυτή η προοπτική αυτή μου κέντρισε το ενδιαφέρον και σε κάποια πλάνα που είδαμε από τον πλανήτη αλλά και από το χαρακτήρα μας οι ερημιά μου θύμισε πολύ death stranding

 


 


Τα δύο επόμενα παιχνίδια creatures of eva και roblox... Απλά με άφησαν αδιάφορη. 

 

    Το πρώτο έχει κάτι πολύχρωμα πλασματάκια που θυμίζουνε πολύ pokemon μία κοπελιά που παίζει φλογέρα και την ακολουθούνε που εμένα μου μοιάζει αναφορά στο παραμύθι ε το μαγικό αυλό μου μοιάζει πολύ παιδικό και πίσω από αυτό το παιχνίδι είναι πάλι η 11-bit studios

 


 

    Για το roblox πραγματικά δεν ξέρω τίποτα ως παιχνίδι. Και απογοητεύτηκα γιατί αρχικά η παρουσία του Chuchy πήγε να με ενθουσιάσει



 

     The sinking city 2 μας έρχεται το 2025 από την Frogwares 6 χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρωτου Sinking city, το οποίο δυστυχώς αν και το έχω στο μάτι εδώ και καιρό για το playstation 4 ακόμα δεν το έχω πάρει, αλλά υπάρχει στην wish-list μου. Εμπνευσμένο και αυτό από τον κόσμο του Lovecraft και την μυθολογία Cthulhu. Σίγουρα είναι ένα must για εμένα

 


 

     Τα επόμενα παιχνίδια Final Fantasy XIV ON LINEA,  S.T.A.L.K.E.R (που απλά έρχεται στο PS4 και στο XBOX), Monster Jam, Persona 3 reload, Και Frostpunk 2 (τρίτη εμφάνιση σε αυτό το event της 11bit studio ) δυστυχώς είναι παιχνίδια που είτε δεν τα ξέρω είτε δεν είναι του γούστου μου οπότε δεν έχω κάτι να περιμένω από αυτά. Αν και για να πούμε την αλήθεια το stalker πρέπει να έχω παίξει λίγο... Αλλά δεν θυμάμαι ποιο.

 

    H Κορεάτικη Nexon φερνει ενα Souls-like παιχνίδι με anime αισθητικη βασισμενο στον κοσμο του Dungeon & Fighter με την ονομασια The First Berserker: Khazan's. Το οποιο ομολογω πως αν και αποφευγω να μπαινω στην διαδικασια να παιξω οτιδηποτε μυριζει εστω και λιγο Souls (Ακομα τυρανιεμαι με το Dark Souls Remastered) φαινεται να ειναι εντυπωσιακο και ολο και καπου θα αραξω να το δω. 




        Το μενού έχει και Metroidvania με το Τales Οf Κenzera: Ζau από την βρετανική Surgend Studios  

    Το οποίο φαίνεται γρήγορο , είναι πολύχρωμο, και νομίζω αλλά και ελπίζω ότι θα είναι ένα ευχάριστο παιχνίδι για τους λάτρεις του είδους


 



Το event κλείνει με το Κunichu-Gami : Path Of The Goddess από την Capcom