Συνεχεια λοιπον με το 3ο μερος απο τα παιχνιδια που γενικα εχουν ανακοινωθει και περιμενουμε να δουμε αν τελικα θα κυκλοφορησουν η θα τα φαει η μαρμαγκα!
ΚΟΝΑΜΙ , η No Code δημιουργοι του Stories Untold και Observations, Annapurna ως Publisher και ενα ακομα Silent Hill ερχεται να προστεθει στην λιστα του γνωστου Franchise. Με ενα trailer απο το καναλι στο youtube της Annapurna το οποιο δεν μας λεει και δεν μας δειχνει σχεδον τιποτα. Αλλα και περα απο αυτο δεν εχω βρει καμια αναφορα αλλη στην κυκλοφορια. Αν με ρωτησεις προσωπικα παντως εκτως απο τα κλασικα Silent Hill ολα τα αλλα ειναι απλα στραγγισμα. Με εξαιρεση το remake που εχω αναφερει σε προηγουμενη αναρτηση το οποιο και περιμενω να δω, Εχοντας δει λιγο το downpour το οποιο ειναι εντελως ανεκφραστο και HomeComing που ειναι τουλαχιστον οσο το τσεκαρα ανοιγμα και κλεισιμο απο
Χωρις να μπορεσω να βρω site για την December Blues Games εκτως απο ΕΔΩ σχεδιαζει ενα παιχνιδι με τιτλο The Mute House που μολις ειδα το Trailer Νομιζα οτι εβλεπα Resident Evil για το οποιο εχει κυκλοφορησει και ενα Demo το οποιο μπορεις να παιξεις. Μια κοπελα φτανει στην επαυλη για να ψαξει την αδερφη της που αγνοειται. Νομιζω παντως οτι ειναι λιγο αχρειαστες προσπαθειες αυτες. Δειχνει ελειψη ιδεων, σαν να υπαρχει πληρης κορεσμος και καποιος να προσπαθει να χτυπησει στο συναισθημα και στην αισθητικη του τοτε! Χωρις να θελω να γινομαι επικριτικη σε καμια περιπτωση. Το Demo Μπορειτε να το βρειτε ΕΔΩ και ενα τυχαιο Gameplay θα αφησω παρακατω
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου