Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024

Forspoken



 

        Το Forspoken κυκλοφορησε στις 24 Ιανουαριου του 2023 με Publisher την (προσωπικα αγαπημενη μου) Square Enix και Developer την Luminous Prodaction (που το 2016 δημιουργησε το Final Fantasy XV). η οποια μετα απο αυτο το game  εκλεισε τον Μαιο του 2023.

 

   

  Ειναι ενα action-RPG , που ενω φαινοταν αρκετα υποσχομενο, τελικα απλα δεν τα καταφερε. Συνηθως δεν κανω αρνητικες κριτικες, παντα ειμαι αρκετα επιεικης στην κριτικη μου, εδω ομως ψαχνω να βρω θετικα. 

     

 

 

    Η Fray Holland ενα μωρο που εγκαταληφθηκε απο τους γονεις της κατω απο μια γεφυρα στην αμερικη, μεγαλωσε εχοντας συνεχεια μικροπροβληματα με τον νομο, αλλα προσπαθει να αλλαξει την ζωη της, συναταει ενα χρυσο μπρασελε και μεταφερεται σε εναν παραξενο κοσμο, και αποκταει μαγικες δυναμεις.

        Απιστευτα χρωματα. (Πολυ μωβ που ειναι και το αγαπημενο μου χρωμα) και προσπαθω να σκεφτω και καποιο αλλο αλλα, αδυνατω. 


        Υπερβολικα Sassy πρωταγωνιστρια που δεν βαζει γλωσσα μεσα και ολο πιανει ψιλη κουβεντα με το βραχιολι της και συνηθως οταν γινεται αυτο δεν μπορεις παραλληλα να προχωρας αλλα καθεσαι εκει και την κοιτας να μιλαει. Πολυ μπλα μπλα ομως. ποσες φορες της ειπα απο μεσα μου αλλα απ'εξω μου να βγαλει τον σκασμο, δεν θυμαμαι. 

     

   Η μαχη ξεκιναει με απλα μαγικα και οσο περνας τα 4 boss του παχνιδιου παιρνεις και τις δυναμεις τους. Κυριως οι μαχες ειναι range, δεν εχεις melee επιθεσεις, παιρνεις καποια στιγμη ενα τυπου μαγικο σπαθι, οκ. Αναλγα το boss διαλεγεις και την καταλληλη δυναμη ωστε να μεγιστοποιεις το damage σου. 

 

   

     Κυριολεκτικα μου τσακισε το νευρικο συστημα το Lock το οποιο χρησιμευε ΜΟΝΟ για να βλεπεις που ειναι ο αντιπαλος, κατα τα αλλα μπορει να τον ειχες Lock και να πηγαινες να σκοτωσεις οποιον ηθελες. παιζει να ηταν και το πιο αχρηστο πληκτρο του παιχνιδιου.

  

    Αδειος κοσμος (που κανονικα δεν με   ενοχλει) και αδιαφορα Side Quest, διασπαρτα mini boss παντου που απλα εδιναν ενα κιβωτιακι χωρις κατι ιδιαιτερο. Εκτως αν χρειαστει να φαρμαρεις δεν υπαρχει λογος να ασχοληθεις με τιποτα.

 

    Το παιχνιδι το εγκατεστησα στον δευτερο σκληρο μου οποτε τα loading screen ηταν ατελειωτα. αλλα και 150giga στον κυριο σκληρο μου δεν μπορουσα να διαθεσω. Σε καποια σημεια το Loading ηταν μια κατασπρη οθονη που απλ α σου ρημαζε τα ματια, σε σημειο να μην μπορεις να κοιτας την οθονη μεχρι να φορτωσει. 

 

   ΑΠΟΥΣΙΑ AUTOSAVE. θα μπορουσα να το γραψω και σε πανο!!!!!! Επαιξα αρκερες ωρες απλα κανοντας βολτες, γιατι ετυχε ενα εχω μερικες ωρες για σκοτωμα που βαριομουν. Ξεχνουσες να κανεις save. επαιζες 2 ωρες εχανες... τελος. Χαμενα ολα. Τα παντα. Σαν να μην εκανες τιποτα.  

  

     

   Αρχικα του ειχα δωσει ενα 7 με 7,5 τωρα που το ξανασκεφτομαι και βλεπω τις ατελειες του γραμμενες... αναθεωρω και πεφτει στο 6 με το ζορι, και αυτο για την ανατροπη που δεν ειδα να ερχεται και το υπολοιπο και για το υπεροχο μωβ χρωμα (αλλα και κοκκινο σε καποια σημεια) που ειχε. 

 

   

    Πολλες κριτικες που ειδα ελεγαν οτι θαφτηκε το παιχνιδι γιατι ειχε woke πρωταγωνι- στρια κτλ κτλ, μετα απο οσα εγραψα νομιζετε οτι το woke που ισως υπηρχε ηταν αυτο που με κανει να το θεωρω αποτυχημενο? Κριμα γιατι συνηθως οταν ακουω την Square enix ξερω οτι θα εχω εναν ικανοποιητικα καλο τιτλο απεναντι μου. 


Το Live Stream μου βρισκεται Εδω




                                                                                                 Lina The Sad Vampiress



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου