Είναι σπάνιες και ελάχιστες οι φορές που είμαι τόσο εντυπωσιασμένη δεν μπορώ να αρθρώσω λέξη για ένα παιχνίδι, και πρεπει να καταβάλλω προσπάθεια για να μπορέσω να γράψω κάτι που να έχει σωστό ειρμό.
Εκπληκτικό το Thaumaturge με developer την Fool's Theory (που προς έκπληξη και ντροπή μου δεν είχα προσέξει ότι είναι πίσω από το remake του witcher3 - από τα αγαπημένα μου RPG- και έχει ανάμειξη και με το Baldurs gate III ) και Publisher την 11 Bit Studios - την οποια τελευταία δεν σταματάμε να την βλέπουμε μπροστά μας.
Ένα story-driven RPG με Turn-base με κάρτες μάχες που εκτυλίσσεται στην Πολωνία του 1905 το οποιο κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2024 μόνο για υπολογιστές, ενώ για PS5 και X-Box θα κυκλοφορήσει λίγο αργότερα χωρίς να υπάρχουν ακόμα ημερομηνίες.
Ένα παιχνίδι εκπληκτικής αισθητικής και ήχου (θεωρώ πως
στο metacritic το ΑΔΙΚΟΥΝ ΞΑΚΑΘΑΡΑ με 74/100) με γραφικά που μέσα στα σπίτια φαίνονται
σαν πραγματικά κουκλόσπιτα, έχει ένα μικρό στοιχειώδες zoom αλλά η οπτική του ,
αυτό το τύπου top-dawn που όπως είδα λέγεται isometric View μας δίνει μερικές πολύ
όμορφες λήψεις. Τα side quest περιορίζονται στο να βρίσκεις κάτω αποκόμματα από
εφημερίδες από εισιτήρια από διαφημίσεις, και αυτά είτε σου δίνουν το quest είτε
είναι στοιχεία από κάποιο quest το οποιο είναι ΜΟΝΟ να πας να μαζέψεις κάποια σκίτσα
ζωγραφικής (τα οποια θεωρώ πως είναι και collectibles και να τα μαζέψεις όλα) Κάθε
τι που διαβάζεις και βρίσκεις σου δίνει ability points τα οποια από ένα σημείο
και μετά και αφού είχα βαλει ότι με βόλευε μετά σχεδόν τα ξέχασα με αποτέλεσμα
να χάσω κάποιες απαντήσεις γιατί δεν τα είχα μοιράσει στα Salutors μου. Προσωπικά
μικρό το κακό. Random μάχες μετρημένες στα δάχτυλα, ενώ τα boss περιορίζονται
στα salutors με το τελικό boss να είναι διαθέσιμο μόνο ανάλογα τις επιλογές
σου. (Και φυσικά το έχασα)
Βέβαια όταν μιλάμε για τέτοιας αισθητικής και αφήγησης παιχνίδι οι μάχες γίνονται δευτερεύουσας σημασίας όπως και τα λοιπά τεχνικά στοιχεία. Οι χαρακτήρες αλληλοεπιδρούν μαζί σου ανάλογα με τις επιλογές που έχεις κάνει. Μια σχετική ελευθέρια ως το προς το πως θα πας από περιοχή σε περιοχή και καταλαβαίνεις εύκολα αν είσαι η δεν είσαι για αυτό το σημείο. Αλλά αυτό το αντιμετώπισα μόνο μια φορα. Δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να ασχοληθώ με οτιδήποτε τεχνικό αφορα το παιχνίδι. Ο ήχος, η αφήγηση, οι χαρακτήρες, τα Salutors, οι σχέσεις μεταξύ των δυο αδερφιών αλλά και του θεραπευτή με τον Wictor, οι αποφάσεις που πρεπει να πάρεις, δίνουν μια ιστορία που αξίζει
Από εμένα το παιχνίδι είναι ένα καθαρότατο 9/10 , μακάρι όταν βγει στις κοσνολες να πάρει την προσοχή που του αξίζει ώστε να έχουμε και κάποια συνέχεια του ή κάποιο DLC .
To GamePlay Μου Βρισκεται ΕΔΩ







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου